Страницы

пятница, 28 сентября 2012 г.

Українські жести з картинками

Українські жести з картинками

Ці відео не тільки для перекладачів, а і глухим стане в пригоді, а також батькам, у яких діти нечуючі...

Жести - алфавіт

 

Жести - почуття, емоції

 

Жести - дієслова

 

Жести - займенники

Жести - одяг

Жести - тіло

Жести - природа

Жести - рік

Жести - будні

Жести - вдома

Жести - їжа і напої

Жести - іграшки

Жести - транспортні засоби

Жести - місця

Жести - професії

Жести - спорт

Жести - різне

10 комментариев:

  1. На мою думку ці відео найлегші для сприйняття. Дякую!

    ОтветитьУдалить
  2. Здавалась та мова дуже складною, але переглянувши відео зраділа, що багато слів інтуітивно добре показувала своій малечі :-) нам три рочки. Дякую, дуже доступно!

    ОтветитьУдалить
  3. ну як тоби сказати шо все нормально но не порядок було початок алфавит а потим симя но треба порядок симя тато потим мама потим дали дали дали син дочка А то було все перепутано

    ОтветитьУдалить
  4. ну як тоби сказати шо все нормально но не порядок було початок алфавит а потим симя но треба порядок симя тато потим мама потим дали дали дали син дочка А то було все перепутано

    ОтветитьУдалить
  5. ну як тоби сказати шо все нормально но не порядок було початок алфавит а потим симя но треба порядок симя тато потим мама потим дали дали дали син дочка А то було все перепутано

    ОтветитьУдалить
  6. як мені найти алфавіт? дуже треба вивчити дактиль.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. це дуже просто набираєте в пошуковику ті одразу вибиває

      Удалить
  7. Добрий день, мене звуть Альона, я планую розпочати проект для глухонімих дітей. Я помітила, що такого матеріалу як навіть книжки й мультики на просторах інтернету або нема, або дуже важко знайти(особливо українською). Моя ідея заключається в тому, щоб створити книжку з сурдоперекладом чи записати на відео перекладені казки. Підкажіть будь лака: чи є взагалі книжки з сурдоперекладом і чи актуальні вони?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я уже пів року шукаю книгу, в якій хоча б один раз згадувалася мова жестів. Натомість я знайшла дуже багато фільмів, мультиків, особливо у програмі Megogo. Тому, нещодавно я сама почала писати художню книгу, в якій головна героїня спілкується жестами.

      Удалить
  8. можете сказати як буде слово негода я дуже хочу займатись мовою

    ОтветитьУдалить